BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 6., csütörtök

VIZSGA LETUDVAAA

Na igen, végre túl vagyok az irodalom vizsgán. :D
Jókai Mór élete és művei, A kőszívű ember fiairól általában (megírása, felépítése, műfaja, helyszínek), A romantika tételt húztam. + kaptam 3 költői képet.
Sikerült megnevettetnem Mariann nénit is meg az ofőt is:D:D
Szal jó hangulatú volt:3
Meg a többiek is nevettek, szal...x)
Am. nem valami egetrengető bakit mondtam, hanem egyszerűen kijöttek belőlem a beszólásokXD Ha izgulok, mindig ez van. XD
Most nem mentem ki lovira, délután bemegyek edzésre, majd utána 5-re menek lelovagolni Dicsőséget^^
Na menek vagy dalszöveget fordítani vagy animét nézni + plörkölni:D
Megkönnyebbülés. Szabadság.
Hari jött föl egyedül másodikra, odaköszöntem neki, és unottan visszaköszönt. Le fogok szokni róla, ki fogok belőle szeretni, és Hiroshira koncentrálok majd. Igen, ezt fogom tenni. =)

0 megjegyzés: