BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 15., szombat

Hát ma... Mózesre ültettek föl. Tóbiás, Gyöngyhalász vezetése. B+!XD Majdnem elvitt a ló, ki akart törni a karikából, nem akart megállni, hiába húztam át a vasat, hiába fütyültem neki. Pont az ellenkezője, mint amit akartam. x) Annyira megrángatta a kezem, hogy sokszor lazábbra kellett vegyem a szárat, mert annyira fájt már szorítani vágta közbe. Na de akkor meg mégjobban beindult és nem tudtam fogni!!! Alig tudtam leállítani... rögtön eszembe jutottál, Ayu.
Mikor mondtad h nem votl jó annyira a terep,d e így utólag mégis jó h megtörtént. Na igen, én is.
De 1 biztos: én többet nem vállalom el a Mózest Tóbiáson, ahol 1: kicsi a kör 2: nem mehetünk vadászt, lassan meg nem jó vele menni.
Mikor nyergeltem le, alig tudtam leszedni róla a nyerget!O.o Úgy remegett a kezem, és fájt baromira, nem tudtam vele egy ideig semmit csinálni. Mondta h vigyem ki padikba a mester, de zsuzsi elvette tőlem. Szerencsére. Furcsa volt. 1 ló se vitt el még ennyire!!:@ Oké, h Mózi nem az a kis szelíd, bármit megcsinál lovacska, de akkoris... sosem volt még ilyen, pedig párszor már ültem rajta. És már vágtáztam is vele, oké, akkor is be akart indulni, de tudtam hatni rá. ma meg ki is akar vinni... b+.
Hiroshit meg láttam ma, viszont Gézát is... Hoztak hozzájuk egy új csikót, tegnap Hiroshi nála volt. Jó, mind1, de elkezdtünk beszélgetni Gézával, ahonnan én inkább elkezdtem menekülni, mert kezdtem feszengve érezni magam. 15 évesen kezdte a lovaglást amatőrként, és 15 éve csinálja is. Szal 30 éves. Aulának olyan jó hullámos farka vanx)
Azért nem néz, mert szeret? Ayu, nem értelek. :/

0 megjegyzés: