BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 21., péntek

Dzsungel könyve + dejóóó tesióra:D:D

Tegnap végül mégiscsak elmentem Dzsungel könyvére, és irtó jó volt!:D:D Annyira de annyira... megható is... csodálatos. A végén ahogy összeálltak, és mindenkinek le lehetett olvasni az arcáról azt a hihetetlen boldogságot, h ők ilyet össze tudtak hozni... Istvánbácsi is meg volt hatódva:)
Fél 12 körül sikerült ágyhoz jutnom, véres szemekkel. O.o Egyszerűen undorodtam tőlük. Na midn1. Csak elaludtam, naná h a dzsungel könyvével álmodtam. x) Kandi énekelt, és olyan halkan, h nem lehetett hallani, miközben Ágit(?) fogta a kezeiben, aki feküdt. Reggel meg... Nagyon nem akartam bemenni... reggel dumálunk Dorkával, megjönJudit néni, rögtön letámadom: "Judit néni, röpizünk? Szeretnék lecsapni." erre ő: "Hát szerinted mit csinálnánk májusban, mikor semmi mást nem tudunk? Kész leygen, mire odaérek." =) olyan jó volt. 7 lány, 3 fiú volt, fiúk mondták h 1 vaalki menjen t hozzájuk, hát átmentem. Nem volt rossz döntés!:D Olyan jókat csaptam le, és jó sokat!:D Blokk is tök jól ment^^ És áááááh olyan jó volt. Tök jól összedolgoztunk. Kovi, Dani, K. Marci. =) Ez most nagyon tetszett:3
Média tézé. Angol doga, jópár röhögés:D Ofi... okirándulás, szakkörök-.- Matek doga, nem tudtam befejezni, de most ez nem fogja lelombozni a kedvem!:D Azért sem^^"
Lammerke, drága.. khmm... Inkább nem szólok semmit. x)
Háromnegyed 1-kor itthon voltam már. Hát...ilyen is több mint 1 éve volt, az is biztos. x)
Olyan jól érzem magam...
De... kinek hozott virágot?:O
Most megteszi. A mieinké sokkal jobb volt:D Nyitány és finálé^^

"Farkas vagyok." Ez is olyan jó volt:D

0 megjegyzés: