BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 18., kedd

Matek... sokan voltunk mondhatom. xD 4-en késtünk el. X"D Biosz egyedfejlődéses film*_* Jóóóó=) ööö ének... röhögés + töri tanulás. Info programozás. Fenébe vele. x) Tesi szar röpi. De qrva szar. Le is vitte jól az önbizalmam... szar, nem létező csapatmunka. 2 óra lyukas, elvoltam=) Dóritól kaptam táboros lapot, majd elbeszélgettünk=)
Edzés elején úgyvolt h először játszunk mert akkor jók vagyunk nagyon. Majd ez szépen húzódott, és egész edzést leszarta, beállt ő is játszani:D Jó volt:D 3:2-re kaptunk ki, és az összes játékban 1-2 pont különbség ha volt. x) Úgy, h a másik csapatban volt az edző:D Olyan jóóó volt=)
Magasabb vagyok Dórinál. Meccsen 17 évesnek nézték, és kiderült h mindenki magasabb nála. xD Van új labdatartónk:D Mikasa(L) Lotti jól elszórakozott vele. xD Ekkora egy idióta csajt ^^" Dzsennyivel kezdek nagyon de nagyon jóban lenni, és Lottival is. O.o Furcsa, mert év elején pont ők voltak azok, akiknek nem tetszett, h ilyen hamar behoztam őket, és Dóri hozzájuk jártat. Majd csak összeszokunk. Apám jött értem sajnos, pedig Dzsennyvel jöttem volna haza... na mind1. Majd máskor^^
Augusztus 9-13, Balatonboglári sportszálló A épület, napi 1-2 edzés, 2-szer uszoda a héten, vasúttól 100 méterre a szálló, a szállótól pedig 1200 méterre az uszoda és az edzőterem. Medicinlabdák, súlyok... ojvé. -.-" Valamit akkor is tenni fogok, h itthon maradjanak azok véletlenül :D:D Busszal reggel tali sulinál, péntek este vmikor haza. Jó lesz:D
Hmm nem is rossz. Szerintetek?:D

0 megjegyzés: