BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 6., csütörtök

Nem áztam szarrá:D
De nem votl edzés. Nem is bánom. Dóri beteg. Ezt sem. De azért: Gyógyulj meg, Dóri. Ott volt Peti, elmentünk hátra büféhez, majd jött Gaby és Heni. Ha mi 3-an csajok összekerülünk...:D:D
az egészet végigröhögtük, 3-szor sírtam már a röhögéstől. x)
Majd haza, volt 20 percem, majd ki lovira.
Dicsőség teljesen az ellentéte Diablonak, pedig édestestvérek.
Dia sötétpej, Dicsőség sárga, és meg is figyeltem hogy Dia az elején megy jól, végére belustul, míg a csikó meg az elején egy lusta dög, aztán meg már magától is beindul vágtába is:3
Szal jót mentem vele. :3
Hiroshi meg 1: nyergeléskor odajött hozzánk, és állandóan nézett
2: egész lovaglásnál engem figyelt, én meg persze egy mosolyt sem ereszthettem meg, mert 1: túl feltűnő lett volna,m ind a Mesternek, mind apámnak, 2: a csikó köztudottan botlós és kiszámíthatatlan, szal pont az ellenkezőképpen kell vele menjek, mint a többi lónál
3: mikor adtam be akaját lovaknak, Gézával kinn ültek a kis körben, és persze őt lestem, és rengetegszer találkozott a pillantásunk. :) De igazán csak akkor figyeltem föl, mikor már elkezdett nyújtózkodni h belásson x)
Olyan édes*o* (L)
Remélem holnap is láthatom.(L)
Na meg pár beszólás, amin szakadtunk xD
"Szaladjatok 3-4 kört, majd gyalogoljatok 2 kört" erre: "De ahhoz le kell szállnunk a lóról"
Meggondolatlanság. Ilyet nem jó egy lóháton lévő lovasnak mondani x)
"Mester dob ló?" Erre: "Persze, máris megdobom én azt a lovat, csak keresek egy követ hozzá."
Betegek. xD

0 megjegyzés: