BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 28., péntek

Szép volt Bikicsunáj:D

Hát érdekes nap.
Tesin röpi, Kovi és Dani választottak csapatot, Danihoz kerültem be elsőnek. :3 Jó páros vagyunk amúgy is, szóval...:D Tetszett a mai játék, hamar eltelt...=( Média nem votl tanár mert könyvtárban tézét iratott, ezért azt csináltunk amit akartunk. Bernivel és Kandival voltam el, na meg a P.S. I love you filmet néztem a végén... angolon... nem is emlékszem h röhögtünk-e, annyira megszokott már. xD Ofin Bernivel és Stefivel elvoltunk x) Matekon semmi érdekes, firkálgattam, és Kandival eldumáltuk az egészet. xD Meg néha-néha Niki is bekapcsolódott. Nyelvtanon doga, majd elmehettünk az uccsó 13 percről. ~ Szal focit néztünk. Dorkával és Dórikával voltam, Hari focizott az otársaim csapatában. Néztem, majd Dorka és Dórika lementek, úgyh go Nikihez meg Verához. Bence egyik fejelésénél mindketten azt hittük h olyan röpis mozdulatban fogja megütni. xD Ráadásul egyszerre kezdtük elmondani. XD Annyira bennünk van a röpis vér. XD
Megnéztem második menetet is otársainknak, majd haza.
Hari megtalált a lelátón...
Angol előtt meg egy ijesztő pillantást vetett rám. O.o
Angol után pedig tanárinál mikor kértem h hívja ki a gyalut... az a gúnyos hang. katasztrofális. dehát nem volt más tanár, aki ráért volna. nem jó kedvemből kérdeztem meg pont őt.
Mieink neve focin: Bikicsunááááj x"D

0 megjegyzés: