BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. május 29., szombat

Pályán voltunk maaa :D Nem is kishomkon, hanem nagyhomokon. :D
Gyöngyhalász nem akart átmenni egy hatalams tócsán. Én voltam vezető lovas, majd Pali, végül Hedi. Pali szitte h én már nem fogok visszamenni, nem fogom tudni megállítani. Hát mégis. :D Tök jót mentünk, bár én előrehúztam már az utolsó egyenesbe, és messze lehagytam őket. xD
Holnap egyedüüüül, ahol aztán olyat mehetek amilyet csak bírok. :D
Nem gondoltam volna h kienged pályára Mózival, pláne nem nagyhomokra, de ha már én vok a felkészítő lovasa...:D Mondjuk délután a pálya zárva van, szal akkor tóbiásra mehetek csak, szal...
na midn1, a lényeg h tök jóóó volt^^ :3
Mózit kábé fél- háromnegyed órán át legeltettem, Félvit is sokat, meg Dicsőséget is<3
Hamarosan megyünk etetni. ^^
Jött a Friebert, mögötte egy iylen ksi utánfutó teherbíró szerű akármivel, azon pedig géza ült. köszönök friebertnek egy sziával, mert gézát már láttam. erre ki ül mellette? Hiroshi. -.- B+. XD Szegénykém. XD

0 megjegyzés: